FAQ

FAQ - Často kladené otázky

Doručení zásilky lze uskutečnit jedním z následujících způsobů:
Přepravní společnost – dle lokality Vaši objednávku doručí kurýrní společnost, nebo osobně náš řidič
 
Cena přepravy činí 250 Kč včetně DPH.
Při nákupu nad 5 000 Kč včetně DPH je doprava ZDARMA.
Cena dobírky je 40 Kč s DPH.
Zboží doručujeme pouze v rámci ČR během pracovních dnů od 7:30 do 16:00 hodin.

Pokud jste nový zákazník a na našem e-shopu objednáváte poprvé, je třeba objednávku uhradit na dobírku, předem, nebo na zálohovou fakturu. Jste-li vracející se zákazník a objednáváte na firmu, je možné provést i platbu na fakturu. V případě, že si chcete objednávku vyzvednout u nás osobně, je třeba si přichystat hotovost, platba kartou u nás není možná.

Kamennou prodejnu sice nemáme, ale svou objednávku si můžete rychle a jednoduše vyzvednout v našem skladu na adrese: Textilní 3454/3A, 400 01 Ústí nad Labem ​​od pondělí do pátku, v době od 7:30 do 15:00 hodin. Doporučujeme si předem ověřit dostupnost požadovaného zboží na tel.: +420 475 522 074. Při vyzvednutí produktů osobně Vás však musíme upozornit, že PLATBA KARTOU NENÍ MOŽNÁ.

Nakupování na našem e-shopu je opravdu jednoduché. Vámi vybrané položky v požadovaném množství vložíte do košíku. Následně v pravém horním rohu kliknete na košík a dokončíte objednávku podle pokynů.

Objednávky přijaté v pracovní dny standardně zpracujeme do hodiny, o čemž Vás následně i informujeme e-mailem. V případě, že je objednávka kompletní, zásilku předáváme další pracovní den expediční společnosti k doručení.
V případě, že Vaše objednávka kompletní není, čekáme na doručení zboží od dodavatele, následně ihned expedujeme. O každém kroku Vám přijde informativní mail.

Pokud se Vám stane, že nějaká část objednávky chybí, případně je poškozena, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis nebo obchodního zástupce a požadavek vyřídíme k Vaší spokojenosti. Telefonní číslo a e-mail na příslušné oddělení naleznete v kategorii „kontakt“ v horní části stránky. Pro urychlení vyřízení celé záležitosti můžete využít reklamační formulář, který naleznete v sekci formuláře, ve spodní části webové stránky.

Pokud jste se rozhodli ukončit svůj nákup a přejít k objednání, stačí když v košíku vložíte slevový kód do příslušného okénka a ceny na položkách se Vám automaticky přepočítají.

Pokud potřebujete bezpečnostní list, technický list, případně jiné informace o produktu, které se na naší stránce nenacházejí, neváhejte nám zaslat žádost e-mailem na prodej@igefa-roin.cz.